dimecres, 8 de gener del 2020

FA 20 ANYS... 2000

Fa vint anys, a aquestes alçades, la gran majoria d'informàtics ja tornaven a respirar després d'estar sense fer-ho durant uns dies. la paranoia de l'efecte 2000 s'havia instaurat en la ment de la societat, i semblava que tindria lloc una apocalipsi informàtica amb tots els ordinadors explotant al canviar els dígits de 99 a 00... quina tel·la...
Pel què fa  al'any en sí, els dels meus 27, va ser molt especial a nivell personal. Hi ha poques coses a recordar del què va passar aquell any perquè tot va quedar eclipsat per una sèries d'esdeveniments que alterarien totalment la vida que duia fins llavors.
Per una banda tenim que comença la història que pocs anys més tard culminaria amb l'aparició del MEC, i per l'altra, la independència. Toma castanya! De quina independència parlo? De la meva, és clar, perquè la del país, ni 2000 ni res... Aquell any vaig deixar l'avinguda República Argentina pel carrer Martínez de la Rosa. Això fou un canvio bestial. Passar a viure sol, en un pis en el qual jo era l'amo i senyor, amb els meus horaris, les meves manies... Era tot un què. Sé que hi ha gent rebeca a viure sola, però he de dir que va ser una època guai i interessant per tot el què em va implicar en canvi d'hàbits i de rutines.
Cal destacar que aquell 2000 van tenir lloc les primeres colònies d'estiu de Món Jove a Planoles, que n'ha plogut des de llavors... amb els seus personatges dolents, els bons, i és clar, amb l'hermano Lucio, que anys després vam saber que era un degenerat marista com molts dels que ha tingut aquesta congregació i que no demanen perdó pels seus encobriments. Allà cremin tots a l'infern!
Aquell any ja no era cap de colla als castellers, i van ser dels millors anys a nivell de tronc, sent un fixe en alguns castells punta, com el 3 de 7 i els primers 5 de 7's descarregats, pluja de confeti inclosa a la plaça Sant Jaume.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada