divendres, 9 de febrer del 2024

JOCS CADUCS

I ja tornen a ser aquí, les estadístiques dels jocs, un altre cop més de 100 dies després de la darrera entrada. Aquesta vegada e motiu de la mateixa és la finalització d'una nova temporada del "Cuestionados", que comentarem després, perquè hi ha novetats a  destacar del wordle. 

I és que després de poc més de dos anys amb ell, ja fa uns dies que estic notant el cansament del joc (ha durat moltíssim més que el Paraulògic, però ja s'ha fet "cansina"). De fet, ara estic en un punt en què vaig fent cada dia, però en el moment en què em torni a equivocar, aquell el deixo de fer. Ara mateix, dels sis jocs de la paraula amagada, ja he tancat el de l'ARA. Vaig fallar ara aquesta setmana i ja no hi jugo més. La ratxa s'ha quedat en els 118. Aquesta rutina obligada de cada matí ha arribat un moment en què m'ha agobiat, i trobo que ja faig prou intentant fer el màxim de cada abans de tancar definitivament. He de reconèixer que en el cas dels accents en castellà, que anava molt bé, a punt de rècord i que vaig fallar per un erro del programador, em va fer molta ràbia. Va posar una paraula amb accent que no en duia! Aquest paio, a més, em dona la sensació de ser un alfa ecspanyol pel tipus de paraula que fa aparèixer de tant en tant, formant par de l'imaginari humorístic ecspanyol groller de tota la vida (avui la paraula era "joder"). Fallar per paraules que no coneix ni Déu també em mosqueja, i la veritat, tenint els rècords al voltant de les centenes, quan et quedes a zero, avança molt lentament, i veus el rècord molt lluny (són al voltant de quatre mesos jugant). Res, que de mica en mica, aniré tancant el wordle.

El català està ara mateix a 16, amb el rècord a 138; l'anglès a 19, amb el rècord a 95 (aquest sí que m'agradaria superar-lo per tancar el joc); l'ecspanyol està a 31, rècord a 139; el d'accents a 25, rècord a 121; i el científic a 70, amb la ratxa a 340, i per tant, no crec que hi arribi, tancaré abans amb els altres. A la propera entrada lúdica veurem si està ja el joc abandonat del tot.

Pel què fa al sudoku, no me'n canso però estic també amb una ratxa penosa. El rècord continua en els 173, i en l'últim llibret de 86 sudokus, n'he fallat 4. Són pocs, però clar, no em deixen avançar.

I finalment, el Cuestionados, que ara mateix seria el joc estrella, tot i que més mesura que abans (he eliminat els reptes individuals i no m'apunto a totes les lligues i copes), doncs va prou bé. La meva millor posició ha estat la 231ª amb 1495 punts. Partides guanyades 705 per 510 de perdudes, a punt de tenir una diferència de 200 entre elles. I en copes... 99 podis en lligues públiques! (25-50-24), un augment bestial respecte 'última vegada. 99 podis de 121 lligues (un 82%, de cada deu lligues, acabo entre els tres primers en 8); a les lligues privades són set podis de 37, és a dir que n'he fet dues més respecte l'últim cop, i una l'ha guanyat, i a l'altra he quedat quart (mecatxis!); finalment en torneigs, 15 podis (4-6-5), un augment també espectacular, ja que duia només sis de l'últim cop.

I ja està, toca seguir jugant, amb la intenció de desenganxar-me dels jocs de mòbil. Som-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada