dissabte, 9 de març del 2024

VENDA ANTICIPADA

Darrerament s'ha posat molt de moda comprar entrades per a esdeveniments que tindran lloc al cap de molt temps. Va sortir la notícia que s'havien esgotat les entrades per un concert d'un músic, previst pel novembre... del 2025!!! Tampoc és que sigui res nou. De tothom és conegut que si vols viure el concert d'Any ou a Viena, la llista d'espera és de no sé quants anys. La qüestió és que ara s'ha posat de moda en tots els esdeveniments culturals i no culturals del món.

I per molt que em sembli bé o malament, o simplement no em sembli res de res, he de reconèixer que jo també ho faig, no la part de la venda, sinó la de la compra. En les últimes setmanes, a més, ho he fet per tres moments especials... tres!!! 

Un d'ells ja és un clàssic dels últims anys: la final de la Champions femenina. La confiança cega en aquest equip em va portar, fa dos anys a comprar l'entrada abans de disputar els quarts de final, i l'any passat també. Aquest any, igual, així que esperem que el 25 de maig pugui gaudir d'aquesta compra anticipada a Bilbao.

Però no m'he quedat només amb aquesta compra. La notícia de (per fi!) concert de l'Avril Lavigne a Barcelona el proper juliol em va portar a fer-me amb una entrada abans que sigui massa tard. L'Avril havia de venir el juny de 2008, però per salut el va haver d'anular. Setze anys esperant que tornés. No m'ho penso perdre!

I encara hi ha més! El setembre torna, aquest cop per última vegada, Mar i Cel. Es tracta de l'adeu de Dagoll Dagom, i no podien marxar sense reestrenar l'obra més emblemàtica ja no d'aquesta companyia, sinó del teatre musical català. Evidentment, no perdré l'oportunitat de tornar a gaudir d'aquesta obra en directe, i més sabent que aquest vaixell no tornarà mai més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada