dimecres, 12 d’agost del 2015

ELS "M'AGRADA"

Amb ulls atònits em vaig quedar no fa gaire dies. Sóc membre del "feisbuc" des de fa uns quants anys, però no en sóc pas el què es pot dir persona activa. He publicat molt poquetes idees originals, he compartit quan he pensat que valia la pena (tampoc és massa), i de tant en tant, algun comentari o "m'agrada".
El passat 2 d'agost vaig publicar una frase: "Avui fa 25 anys exactes que vaig fer les primeres colònies d'estiu com a monitor! Qui hauria de dir on em duria aquest camí...", que feia referència a la passada entrada del bloc "25 anys de les primeres".
En poc més de 24 hores, aquesta publicació va tenir 51 "m'agrada". Em va semblar (i encara m'ho sembla) una barbaritat, agradable, però una passada pel què estic acostumat. Aquesta interacció, a més, venia de persones de tots els àmbits: esplai, Món Jove, Pineta, Foc Nou, família, mestres, antics companys d'escola...
No per aquest fet em convertirà en un personatge més actiu en aquesta xarxa, però de de reconéixer que em vaig sentir acompanyat en aquesta diguem-ne, celebració emocional.
Per cert, vaig tenir la temptació, aprofitant l'expectació creada, de fer un concurs. Es tractava d'endevinar perquè en aquelles primeres colònies vaig arribar un dia després (començaven el dia 1 i jo vaig pujar el 2). Una personat tan exigent i quadriculada amb els equips de monitors, i va i a les primeres colònies, em prenc aquesta llicència, déu n'hi do! Doncs el motiu deixaria ben garratibat a tots i cada un dels 51 "m'agradaderus". La nit del dia 1 d'agost, enlloc de viure la meva primera nit de colònies, era a l'estadi olímpic al concert de la Madonna "Blonde ambition tour". Ole tu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada