dilluns, 15 d’abril del 2019

COMENÇA EL FINAL

Exacte com un rellotge suís. Tres mesos clavats després de l'entrada de GOT is coming, on anunciava
que quedaven tres mesos per a l'estrena de la darrera temporada de Joc de trons, es va estrenar el primer capítol: Winterfell.
Feia tres mesos que ho vaig anunciar i un mes de la marató de les set temporades anteriors. Per sort, no m'ha calgut revisar la darrera temporada un altre cop, tenia encara molt fresc el què havia passat. Així, avui, a través, un cop més de la web de subtítols, sèries en català, m'he assegut disposat a gaudir del final de la sèrie que ha capgirat aquest món televisiu, tant si agrada com no.
Els primers vint minuts he notat com la tensió m'anava resseguint, i l'emoció de més retrobaments m'inundava de joia... quina cursilada, mare de déu... Però és veritat. Seguint la línia dels darrers episodis, encara hi havia personatges que no els teníem junts al mateix pla des del segon capítol de la primera temporada. Quin mèrit que continuïn vius! En aquest episodi, s'han dit coses, però no hi ha cap escena diguem-ne definitiva. Molta gestió, molts acords, però encara res en ferm que no sigui la proximitat d'un desastre, amanida amb l'embolic d'hereus al tro que es van succeint. Caldrà esperar a la setmana que ve a veure com evoluciona. Però clar, ara ho han de tancar tot en un episodi menys, i només en queden cinc! Com s'ho faran? Una de les coses que he anat fent és intentant imaginar quins personatges dels que anaven sortint arribarien al final. Estic pensant de fer-me una porra personal, a veure quants encerto. Segur que ens depararan moltes sorpreses, i segur que moriran personatges que no vull que morin, però aquest és el joc de trons al què estem jugant des del primer dia. Per ara, ja tenim el primer passat, i tots estan al seu lloc, preparats per l'esdevenir. Nervis fins al final!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada