diumenge, 21 d’abril del 2019

PORRA DE VIDA O MORT

Com em vaig imaginar i proposar a Comença el final, he pensat que una distracció interessant (o no) seria fer una porra de quins personatge arribaran vius al final de Joc de trons i és clar, quins moriran. És un dilema banal, és clar, però un dilema al cap i a la fi, perquè clar, decideixo que queda viu els que em cauen bé o els que crec de veritat que hi quedaran? Perquè és evident que sorpreses n'hi hauran, i segur que més d'un personatge carismàtic caurà, provocant la pena corresponent (amb tots els respectes pels grans problemes que tenim a nivell personal, nacional i mundial). Si diuen que el futbol és l'opi del poble, ara podem afegir-hi Joc de trons. Encara ara quan he de començar a escriure, no sé què faré amb una de les meves preferides, l'Arya... I espero que no acabi amb tots morts i la victòria del Rei de la Nit... Bé, som-hi, i en parlem de nou d'aquí sis setmanes.

NO ARRIBEN ALS CRÈDITS FINALS (és que això de posar moriran dóna mal rotllo...):
Jon Neu Targaryen
Bran Stark
Arya Stark (sniff, sniff...)
Theon Greyjoy
Yara Greyjoy
Euron Greyjoy
Jorah Mormont
Cuc Gris
Drogon
Rhaegal
Cersei Lannister
Bronn
Tormund
Sandor Clegane
Gregor Clegane
Melissandre

SOBREVIUEN:
Sansa Stark
Daenerys Targaryen
Tyrion Lannister
Jamie Lannister
Missandei
Podrick
Lord Varys
Samwell Tarly
Gilly
Brienne de Tarth
Ser Davos

PD. Un cop fet, dir que al principi només deixava en peus personatge femenins, i clar, algun de mascuí haurà de quedar. Ara bé, els dos Lannister? Segurament algun dels dos caurà, però no tinc clar quin serà, així que almenys m'asseguro un 50% ( o un 100%... o un 0%). No he posat altres personatges com Edmure Tully, Robin Arryn, Elaria Sorra o Gendry. Tampoc els veig massa futur, excepte a en Gendry.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada