divendres, 23 d’octubre del 2020

S'HAN ACABAT

Normalment quan s'acabava l'estiu (i per estiu em refereixo al temps que va de l'1 de juliol a mitjans de setembre), una de les distraccions, com ja he comentat en altres entrades, és la dels sudokus. Aquest any, degut al tancament de molts establiments i segurament altres motius que no sabem, no he trobat la revista que utilitzava per fer-los, i he hagut de tirar d'altres editorials. Aquestes tenien més sudokus, i un repartiment de nivells al qual estava poc acostumat, com ja comentava a Ratxes sudokianes.

La segona revista tenia moooolts sudokus, amb una mida de font petita que em provocava treure les ulleres per fer-los, amb una dificultat més elevada. Resultat, que fins avui no he acabat la revista. Se m'ha allargat molt. I com ha anat el tema de les ratxes d'imbatibilitat? Doncs amb una cosa molt curiosa.  A l'entrada del juliol que comentava abans, destacava que n'havia fet 96 seguits sense equivocar-me, i per tant, se'm servia en safata un repte per l'agost. Doncs el repte es va assolir, i vaig arribar als 100 sudokus seguits sense equivocar-me en cap! Això ho vaig aconseguir a finals d'agost, just abans de començar a treballar i tornar a l'escola.

És a dir que durant juliol i agost vaig fer 96 bé seguits, m'equivoco en un, i a continuació en faig 100 seguits i em torno a equivocar en el 101è. La primera curiositat és equivocar-me just al següent de la centena. Arribo a fallar l'anterior i em quedo en 99 i la cosa s'hauria quedat allà, perquè les ratxes, i ara ve el més sorprenent, es queden allà.

Recordeu els números dels dos mesos de vacances? 96 OK -1 KO - 100 OK - 1 KO? Doncs va ser tornar a reballar i les ratxes han estat: 23 - X - 19 - 41 - X - 1 - X - 3 - X - 9 - X - 3 - 57 - X - 12 - X - 5. A part de dues ratxes més bones (de 41 i 57), les altres eren d'errors continuats. Sense cap mena de dubte, l'estrès de la feina al costat del relax de les vacances es veu plenament reflectit en aquestes dades. Què té això de rellevant? Res de res. Però mira, aquí queda escrit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada