dimarts, 21 de juliol del 2020

RATXES SUDOKIANES

Un cop més l'estiu ens porta un dels hobbies més habituals dels últims anys. La veritat és que no serien el mateix sense els inefables sudokus. Aquest any, però, alguns canvis. El confinament i poc desplaçament ha provocat que no hagi trobat a les poques papereries que he visitat trobés la revista de cada període de vacances, la dels 168 sudokus de la cadena de passatemps Quiz. La proximitat de la setmana al Pallars em va fer decidir per una altra revista que tenia un nombre força gran de sudokus, tot i que d'un nivell més senzill. Diguem que els "difícils" d'aquesta revista serien els del nivell 4 dels Quiz (dels 6 que té).
Però tot i això hi he trobat dos al·licients nous. El primer és que en aquesta nova revista apareixen de tant en tant el què anomenen sudoku samurai (veure foto). Es tracta de cinc sudokus que queden interelacionats entre ells. Serà xulo enfrontar-s'hi (avui he començat el primer). L'altre al·licient, que dona el nom a aquesta entrada, és el de les ratxes d'imbatibilitat. He volgut anar mirant quants sudokus seguits sense equivocar-me podia fer. Ahir, vaig trencar la ratxa, deixant el rècord en... 96!!! Sí, tu... noranta-sis sudokus seguits sense equivocar-me!! Està prou bé, però no us mentiré dient que no m'ha tocat la pera no arribar al centenar... dimonis, quina llàstima... Però això em motiva a tornar-ho a intentar.
Primer en vaig fer dos i em vaig equivocar al tercer; després en vaig fer cinc, i al sisè tururut; i a partir d'aquí, vaig iniciar aquesta ratxa victoriosa que es va veure trencada ahir. Però bé, som a 21 de juliol, així que, suposem que temps per seguir fent sudokus en tindré, així que ho seguiré intentant fins el setembre segur. Ara vaig a per aquests samurais, i després tocarà revista nova. Som-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada