diumenge, 10 de setembre del 2023

A L'ALTRE BÀNDOL

Sempre he estat una mica radical amb les meves idees. Per això, veure'm ara a l'altra banda d'un dels meus atacs preferits, em fa certa gràcia i tot... Ja ho diuen que res és blanc o negre, o que mai pots dir "d'aquesta aigua no en beuré".

Calma, que no condeixi el pànic... no és sobre res seriós! Ni m'he tornat ecspanyol ni he adoptat cap gos. Però molta gent em deu haver sentit dir més d'un cop: "Els ciclistes al velòdrom, que per això el tenen!" O també els meus comentaris en algunes de les entrades del blog on parlo de les excursionetes per Collserola, com per exemple a "Ciclista, mon amour".

Doncs les circumstàncies de la vida, que m'han dut a la frontera entre Gràcia i el Baix Guinardó més l'estació de bicing al peu de casa, m'han dut a apuntar-me a aquest servei. Sí, ja he fet uns quants viatges de l'escola cap a casa, o cap a Vallcarca, o aquest agost, cap a la plaça de la Vila. Són viatgets curts, per carrers molt controlats. No veig la necessitat de ficar-me pel mig de Travessera de Dalt o el carrer Gran de Gràcia. No sé si quan arribi el fred en faré ús, però els dies de calor, no haver de caminar carregat i estalviar temps amb la bicicleta ha estat un bon regal.

Cal dir també que, apart de viatges per carrers poc transitats, agafo les elèctriques, perquè tampoc és qüestió de cansar-se. Per això em molesta quan agafo una i no acaba d'estar ben carregada del tot. Tinc un parell de pujades que no em ve de gust fer mentre no estigui en forma (si algun dia hi arribo a estar).

Així doncs, vaig en bici. Un dels meus objectius de crítica més clàssics. En la meva defesa puc dir el següent: Vaig a poc a poc (és clar), em paro als semàfors!!! (i em miren amb cara de "què fa aquest?"),  deixo passar vianants sempre i respecto els senyals... És a dir, intento fer-ho bé, no com el 95% de la resta de ciclistes del món!!! Jajajajajaja... Ara em molesta la gent que va pel carrer i passa per on no ha de passar, o sense mirar, o van pel mig del carrer enlloc de la vorera! És que la gent imbècil, és imbècil anant en bici, cotxe, camió o a peu. Potser el problema no és el mitjà de transport que s'utilitza, sinó que el món està ple d'imbècils sense respecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada