diumenge, 15 de setembre del 2013

TO BE OR NOT TO BE

Ens passem el dia decidint coses entre dues o més opcions.
Sona el despertador: m'aixeco jo o m'estic al llit 5 minuts més? Em dutxo i esmorzo o esmorzo i em dutxo? Sabates o vambes? I així van passant els minuts, les hores... Sense donar-nos compte, el nostre dia a dia està ple de decisions que prenem inconscientment. Evidentment, la majoria d'aquestes mini decisions ho són sobre temes banals com els que he utilitzat d'exemple.
Ara bé, moltes vegades ens trobem davant de dilemes més importants. Ja sigui perquè la decisió que prens pot marcar el què faràs aquell dia o com et sentiràs; o bé perquè realment són decisions que poden canviar totalment la vida que duien fins ara.
Darrerament, en els últims mesos, m'he trobat força vegades el segon grup de dubtes, i fins i tot, podríem dir que amb els del tercer grup, el de les decisions decisives). La meva vida no ha canviat molt molt molt, però sí que hi ha petites coses que l'han afectat o l'han redireccionat. Potser no ha canviat tant perquè justament les decisions preses han portat a que no hi hagi cap gran daltabaix.
Tot ve donat perquè fa poquet d'una d'aquestes tries que havia de fer. Tenia dues opcions, i segons quina escollia, aquell dia seria d'una manera o seria d'una altra totalment diferent. Donant-hi voltes, potser dues o tres setmanes, valorant totes les possibilitats, totes les variables... em poso a mi de preferència o als altres? Total, que al final, vaig escollir una opció i abans de que acabés el dia, estava convençut que havia d'haver escollit l'altra. Tinc molt clar que si hagués estat a l'inrevés, també m'hauria mostrat decebut amb la decisió presa. Però... tants dies donant-hi voltes, per al final pensar que t'has equivocat... Pffffff... és fotut... Sort que no era cap situació important...
Fa dos dies que dono voltes a un tema que sí que pot portar més o menys maldecaps. Si ho tiro endavant pot portar unes conseqüències, que no se sap si bones o dolentes; o passo pàgina i miro cap a una altra banda. Aquesta segona opció sé que no em deixaria satisfet, però sí que no m'enredaria. Aix... perquè aquestes decisions de cada dia no són totes de l'estil "en bus o en metro?". Segurament perquè m'agraden més del tipus: "em mullo? agafo el paraigües? o em quedo a casa?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada