diumenge, 13 d’agost del 2023

EN SOBRA UNA

Les semifinals del mundial femení ja estan establertes. Independentment de si són les que jo hauria volgut, o les que tinc a la porra, etc, el resum seria el títol de l'entrada: en sobra una. I és que Ecspanya sobra. Sempre sobra en qualsevol escenari, però en aquest més que mai, degut a la polèmica de les 15 jugadores que van reclamar millores i se les van passar pel folre. malauradament algunes d'elles van tornar, i ara estan a semis, després d'eliminar a Holanda, que va fer un partit penós quan podien haver guanyat. Decepció holandesa un cop més.

D'ençà l'entrada que vaig fer quan va acabar la fase de grups, vaig encertar totes les seleccions que passarien la ronda de vuitens i arribarien a quarts. Però el meu pronòstic per semifinals no ha estat el mateix. Ha caigut França, cosa que també m'alegra, és clar, perquè representen el Lyon i la seva prepotència. És Austràlia la que s'ha colat a semis guanyant-les als penals, i ara s'enfrontaran a Anglaterra, que tot i venir amb baixes, són les que han estat fins ara més regulars i possibles guanyadores. Ara bé, el meu cor s'inclina per Austràlia. Això sí, sempre que sigui Suècia la finalista. Si per desgràcia fos Ecspanya, llavors, Anglaterra a la final, per si de cas.

Les sueques, que també estaven sent regulars, van eliminar els USA a penals, les poderoses estatunidenques que ja no renoven títol i que han passat pel torneig sense destacar gens, com una més. S'ha acabat definitivament el seu domini. Suècia és la selecció que voldria que guanyés el títol, Austràlia la segona i Anglaterra les terceres. 

A més, això m'ajudaria a la porra, ja que anava primer, fins que Colòmbia va fer un gol i m'ha enviat al segon lloc de la classificació. Un gol. I ara toca esperar a que els resultats que queden m'acompanyin i pugui acabar primer. Evidentment, quedar segon i fins i tot tercer estaria molt bé, no és pas fàcil, tampoc. Però ja que tenim possibilitats, doncs, a veure si sona la flauta.

La propera entrada sobre el mundial ja serà la que parlarà de qui és la campiona i com haurà acabat tot plegat. Queda una setmana. Esperem que siguin bones notícies, i que aquest 25% en contra no arribi a bon port.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada