dijous, 31 d’agost del 2023

31 D'AGOST DE 2023

Dijous 31 d'agost. He volgut especificar l'any perquè justament en fa sis, el 31 d'agost de 2017, també era dijous i vaig publicar una entrada amb el mateix títol del dia. Des de llavors, cada 31 d'agost (excepte el 2018), m'ha vingut de gust deixar constància de les sensacions que em provoquen aquest dia. M'ha sorprès llegir moltes sensacions positives. En pocs anys, potser ja per l'edat o segurament per altres motius, se'm fa tota una muntanya. Segurament, el curs passat, que ja va començar amb mal peu per l'avançament de l'inici de les classes va ser l'avantsala d'un dels cursos més complicats de la meva carrera.

Ara, a les portes d'un nou curs, hi ha força incertesa en el què em depararà. Per primer cop en gairebé tots els anys de mestre, aquesta serà la meva única prioritat, les classes amb els nens i nenes. Descansar de responsabilitats d'equips, comissions i altres mandangues és el resultat de una munió de coses que evidentment, no deixaré per escrit aquí. 

Així que per una banda, sí que tinc ganes de tornar a estar dins les quatre parets de l'aula i intentar fer el millor possible pels nois i noies que estaran aquest curs amb mi. Per l'altra banda, massa  incògnites del camí que seguirem a nivell general. Espero gaudir de la meva feina com sempre, poder inventar, poder provar... sense interferències. És que si als mestres i les mestres ens deixessin fer la nostra feina, exclusivament la nostra feina, segurament l'educació dels infants seria molt millor. Llàstima de tots els que manen per sobre nostre i no ens ho deixen fer.

Així que tres matins de preparació, i apa, a començar abans d'hora de nou, amb la preparació del curs a mitges i sense estones per posar les coses a lloc. Esperem prendre'ns-ho millor que el curs passat i no arribar al novembre ja esgotats per un nou inici caòtic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada