dimarts, 1 d’agost del 2023

SECRET INVASION

Quan veia el tràiler de Secret Invasion, no despertava en mi massa interès. Em semblava veure dins seu una trama ben complicada que obria moltes portes que era incapaç de pair. Però ara fa unes setmanes, coincidint amb l'inici de l'estiu i tornada a la normalitat, vaig decidir veure-la, aprofitant que eren només sis capítols, i per tant, semblava que almenys, l'agonia no s'allargaria.

A Secret Invasion al final he descobert una bona sèrie d'acció, i tots els embolics possibles estan prou ben organitzats, de manera que no et perds molt. És cert que alguns personatges han aparegut en altres pelis o sèries com a molt secundaris, i això és el què costa més de centrar, però es pot seguir bé.

A la sèrie, en Nick Fury torna de la seva missió a l'espai perquè a la terra, els skrull que hi viuen s'han dividit entre els que porten una vida normal amagats i els que n'estan tips i volen acabar, com no, amb la raça humana. Com que tenen la capacitat de transformar-se en persones, mai saps si qui estàs veient és de veritat o és un skrull. De mica en mica van reorganitzant de nou l'univers Marvel per tal d'arribar a alguna finalitat que tenen al cap. El què veiem ara és que tenim una skrull amb molts poders, que era el què volia el dolent, i veurem què en farà de tot això. En definitiva, m'ha agradat prou ja que anava amb les expectatives molt baixes, i al veure-la en temps real, esperava que arribés el dimecres per veure el nou capítol. Per cert, misteriosament, no hi ha escena post-crèdits que lligui res!

Per altra banda, la visió de Secret Invasion i els personatges que hi surten m'han portat a recuperar la pel·lícula de la Capitana Marvel, que a l'entrada que en vaig fer quan la vaig veure, no la lloava massa que diguem. En canvi, en veure-la per segona vegada, i havent vist la sèrie que ens ocupa, la pel·lícula l'he entès millor i m'ha agradat força més que la primera vegada. Realment, s'entenen més coses de la sèrie amb aquesta peli, però en canvi a peli s'entén menys sense la sèrie (des del meu punt de vista, és clar).

Serà interessant a final d'any veure com lliguen la Capitana amb la Mònica Rambeau (Wanda-vision i justament fila de l'amiga de la capitana a la peli) i Miss Marvel. Començarem a tancar el cercle o a fer-lo més gran. Ara també em toca recuperar Loki perquè la peli de Quantumania m'ha fet entendre que cal reveure-la per seguir entenent què és el què està a punt de passar, i més quan a l'octubre començarà la segona temporada. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada