dissabte, 19 de març del 2022

BIG SKY (2)

Una de les sèries més interessants de l'any passat va ser Big Sky. Va arribar a queda segona en el rànquing de Les millors de l'any (en la seva primera i única edició fins ara). I tot i que tenia moments de tot, i potser es va allargar massa, no vaig dubtar ni un moment quan vaig tenir l'ocasió de veure la segona temporada.

Ara, un cop acabada la temporada (o la primera part de la segona temporada, perquè ara també s'ha posat de moda això de partir en dos les temporades), només hi ha una cosa que em preocupa: els rumors de que no seguirà. Apart de l'emprenyada que agafaria per deixar-me sense la continuació de la trama i per tant, sense saber com acaba, el fet de que em torni a passar en poc temps (recordem The gifted d'aquest octubre passat), encara em fa empipar més. I quan a més a més, ets conscient de la gran quantitat de sèries nefastes i horroroses que es fan i que segueixen, una temporada, i una altra, i una altra... em fa incomprendre més aquesta lamentable decisió i deixa clar que el nivell cultural i d'entreteniment del món està ja a l'alçada del paleolític inferior. Les crítiques dels experts o són bones, però a qui li importen quan la sèrie aconsegueix mantenir l'atenció constantment? Crec que els crítics són una espècie sobrevalorada en què el sentit comú i el gust no hi tenen cabuda.

Però anem a la sèrie. A mi no m'ha decebut. Segueix la recerca del dolent que es va escapar al final de la primera temporada, i encara que és cert que no s'acaba d'entendre com ha aparegut al lloc on està, això no és motiu com per enviar-ho tot a la paperera. Els infiltrats que apareixen també al final d'aquell primer tram queden totalment diluïts. Però apart dels desajustaments de guió sobre aquest aspecte, la nova trama està prou interessant i distreu força- Potser sí que són tot una col·lecció de bolets, però, encara que no sàpiga exactament el motiu, a mi m'ha enganxat. Potser els personatges han fet bé la seva feina i aconsegueixen cridar l'atenció del públic. Sigui el què sigui, ha estat prou bé i em sabrà greu que no continuï.

Aquesta vegada la trama se centra més en el tràfic de drogues, i entren en escena l'habitual grup de ois i noies adolescents que no paren d'espifiar-la amb les decisions que prenen. Potser sí que ara que ho estic escrivint, tot el què passa és massa rocambolesc o irreal, però tampoc és tan diferent de la resta de sèries que es fan. Potser no estarà al capdamunt del rànquing d'aquest 2022, però jo m'ho he passat molt bé mirant-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada