dilluns, 31 d’octubre del 2022

ALLARGANT RATXES


Han passat 100 dies des del 22 de juliol, quan en l'última entrada sobre el Wordle, repassava els diferents jocs i explicava que amb el d'accents en castellà havia arribat als 100 encerts en 100 dies, és a dir també amb un 100%. Doncs cent dies després, escric de nou sobre aquest joc, havent arribat a les dues-centes partides del d'accents amb castellà i seguim sense cap errada, amb un 100% d'encerts, i per tant, 200 partides, 200 encerts. Quina barbaritat!
La resta de partides, han tingut força mèrits assolits. Analitzem-les un cop més:
- El wordle original, en català, continua el rècord en 163. D'ençà d'aquell dia, vaig tenir una errada i ara en porto 91 seguits, lluny encara del rècord, però vaig fent.
- El wordle de l'ARA, després de la decepció de trencar la ratxa quan en duia 97, a només tres de la centena, no n'he errat més i estic ja fent rècord amb 119 seguits, esperem que demà 120.
- El wordle en anglès, manté també el rècord en 41, i ara estic amb 14 seguides. Va haver un dia que em vaig despistar i vaig tornar a zero, però bé, amb esperança d'arribar algun dia a 42.
- El primer del castellà, just avui he superat l'antic rècord, que estava en 118, i ja estic als 119!
- I el wordle científic, vaig tenir una errada després del juliol, però ara ja he superat també el rècord anterior i estic a 71 seguides. Dir que vaig encertar un dia a la primera, perquè sempre començava amb "Curie" fins que va ser la paraula a endevinar.
Així doncs, dels sis jocs, tenim 4 en què estic allargant rècords els tres castellans i el de l'ARA), i tinc dos, que vaig de camí (un lluny perquè en falten molts dies, el català, i l'altre també lluny perquè és el difícil en anglès).
Veurem d'aquí un temps, abans que acabi l'any, com estem en cada un dels jocs. Creuem els dits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada