dilluns, 31 de juliol del 2017

EL CUC DE SEDA

Un mes després d'enllestir la primera part, El cant del cucut,  ja he enllestit El cuc de seda, el segon lliurament de les aventures d'en Cormoran Strike, un investigador privat creat per en Robert Galbraith, que és de fet, la J.K.Rowling. Tot i que el primer llibre em va deixar mig mig, volia llegir el segon perquè el tercer (quin embolic) em crida molt l'atenció des de fa temps.
El cuc de seda tracta sobre la desaparició d'un escriptor poc famós, que pel què sembla acaba d'escriure un llibre que deixa a molta gent mal parada. És el mateix Strike qui en troba el cos i que canvia la feina; enlloc de trobar l'home, ara vol troba el seu assassí.
Si el comparem amb el primer llibre, cal dir que aquest m'ha agradat més. Ja des del primer moment m'ha intrigat tot més que l'anterior i m'ha tingut amb més intriga, cosa que s'ha convertit en ganes de seguir llegint. Segueix però, sense arribar a ser res emocionant del tot o més aviat espectacular, però com que hi ha hagut una millora en el meu interès, això em dóna ganes de per fi llegir el tercer lliurament, el culpable d'haver llegit aquests dos llibres. Veurem si compleix les expectatives. De totes maneres, si al Cant del cucut li posàvem diguem-ne, un 5, al Cuc de seda li podem posar ja un 6'5 o fins i tot un 7. Encara arrossega certa lentitud en el seu desenvolupament, però està més ben combinat i no et dóna temps a pensar que s'està fent llarg. Sense fer cap espòiler, puc dir que entre el ventall de possibles culpables, a alguns els trobava motius per ser-ho i a d'altres no, però finalment, una de les meves teories s'ha complert, i puc dir que gairebé descobreixo l'assassí.
Ara però, abans d'agafar el tercer llibre, caldrà acabar la llista de pendents que tinc a la prestatgeria. Tres llibres m'esperen des de fa setmanes, i seran els següents a ser llegits. Tenint en compte que arriba l'agost, a veure fins on arribem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada