dimarts, 5 de maig del 2020

JUMANJI NEXT LEVEL

Jumanji és un clàssic del cinema d'aventures dels anys 90. Amb un Robin Williams en estat de gràcia
i una joveneta anomenada Kirsten Dunst, ens explicava l'original història d'un joc de taula que provocava que tot el què tenia lloc al joc, passés a la vida real: inundacions, estampides d'animals salvatges, atacs de mones, lleons, vespes gegants... Va ser una peli que va fer les delícies de nens i joves (jo ja tenia els meus vints-i-poc, però era molt entretinguda i divertida.
Vint-i-dos anys després, seguint una de les modes recaptadores de Hoollywood, en van fer una nova versió. Seguim tenint el joc màgic (ara vídeo-joc, clar), però amb un canvi important. Els nens que juguen són xuclats pel joc i hi apareixen a dins, amb els personatges dels seus avatars escollits (per exemple, l'habitual noia rosseta i bonica poca-solta, en el joc és l'home gras i patós). Només aquest detall ja t'indica que la peli serà un seguit de situacions hilarants que combinen de manera gairebé perfecta l'humor i l'aventura. això ho dic ara després d'haver-la vist, ja que quan la van estrenar al cinema, hi vaig renegar degut al meu ideal tipus "no vull que la tonteria destrossi el record d'una peli divertida". Però mira, realment, estava força bé aquest remake canviat, més modern i adaptat als nous temps, mantenint l'esperit de l'original tot i els canvis.
I tot aquest rotllo per dir que la la que he vist ha estat la segona part d'aquest remake (o sigui el tercer Jumanji). Tot i l'habitual pregunta del "calia?", quan l'anterior pel·lícula acabava amb la destrucció del joc, m'hi vaig apuntar sense dubtar-ho (en aquest moment de confinament, al cinema ni m'ho vaig plantejar). Tot i que perd l'element sorpresa de la primera part (de la versió moderna), se'n surt prou bé. aconsegueix escenes molt bones i emocionants, escenes molt divertides, i algun canvi força pensat per tal de donar un toc diferencial a l'anterior. En general se'n surten prou bé, i la veritat és que es converteix en una peli per passar l'estona de manera agradable i divertida a la vegada. Així que sense arribar a ser res especial, t'ho passes pipa amb les aventures d'aquests nois i ara cal afegir uns avis convertits en personatges de vídeo-joc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada