dimarts, 16 de gener del 2024

FAL·LERA LECTORA

El 2023 va ser un any pèssim pel què fa referència la lectura. Aquest any estic decidit a canviar la tendència, tot i que ha desaparegut definitivament el factor metro. Però tinc la sensació que estic trobant bé els moments per anar llegint. Ara bé, potser sí que se m'ha anat l'olla una mica en l'adquisició de llibres per llegir i desitjos nous. 

Ara mateix, tinc un primer llibre acabat i estic pel segon, però és que a la prestatgeria de casa en tinc ni més ni menys que onze a l'espera. Onze! Són molts, la veritat... Teòricament, no és un número que em faci patir, ja que en èpoques lectores, estava al voltant dels vint. Però és que a la llista de llibres per llegir i que encara no tinc als prestatges, són 12 més! És d'il·lusos pensar que podré llegir-me tots aquests llibres durant aquest any. A més, cal tenir en compte que al llarg dels dotze mesos van apareixent llibres que no tinc previstos i que passen per davant dels altres que estan esperant. 

D'aquests llibres, entre els que tinc i els que s'esperen n'hi ha de tot tipus: ficció històrica, ciència ficció, educatius, costumbristes i d'intriga i misteri, essent aquest últim tema el més nombrós, gràcies a la Camilla Läckberg i al retorn d'en Robert Galbraith. Som-hi doncs, a llegir!

Quan s'acabi el 2024 i fem el repàs dels llibres, m'agradarà veure quants me n'he llegit dels que estan a la prestatgeria i dels que estan a la llista d'espera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada