diumenge, 19 de desembre del 2021

I A QUI L'IMPORTA?

Fa temps, però tampoc tant, vaig publicar una entrada manifestant la meva sorpresa i estupefacció davant d'aquesta gent que celebra el seu número de seguidors a Twitter. En ella, comentava que no entenia aquesta gent que feia aquesta mena de celebracions o publicacions "fardant" dels seus seguidors i "likes". L'esclavatge dels likes, que en diuen. Persones que la seva vida només gira al voltant de quanta gent la segueix etc. Que ho acin els joves i adolescents, que pobres, no tenen encara el cervell amoblat i no se n'adonen del què realment importa a la vida, doncs es pot entendre, tot i no compartir. Però que ho faci gent adulta, no sé, no ho entenc. A veure, sí entenc que et faci gràcia. Justament quan escrivia m'he preguntat quants en tinc jo, i he vist 105. Mira si m'hagués interessat tant, hauria dit, en arribar a 100 que ole molt bé, però segur que no ho hauria publicat com una celebració. I més sabent que segurmanet la meitat són gent desconeguda que ni saben qui soc. La veritat és que se'm refot.

En el cas d'aquest blog, està ple d'entrades celebrant diverses fites. Però la gran diferència és que ho faig per mi. No hi ha ningú que (per sort) segueixi aquest blog per interès. I menys mal, perquè el dia que passi segurament algun problema tindria. Total, que és per gaudi meu. Ja se sap que em prenc aquest blog com un diari personal sense coses personals, un divertimento. Si no, cada entrada que fes, la publicaria aTwitter  per tal que la gent entrés, llegís, fes comentaris... però no és el cas.

I tot això, per què ho explico? Doncs perquè he vist que he arribat a les 50.000 visites! Jajajajaja... quin riure! Perquè evidentment, la gent que arriba a aquest blog, ho fa per casualitat i no arriben a llegir res de res, en part perquè entra gent d'altres països que dubto que entenguin el català. En les últimes setmanes, les visites arriben gairebé totes del Japó! Jajajajajaja... és boníssim! Per tant, és evident que d'aquestes 50.000 entrades, el percentatge de visites que llegeixen res deu ser d'un 0'07%. Però és que m'és igual. Això no treu però, que em faci gràcia el número. Bona introducció per a les properes entrades de resums de l'any i estadístiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada