divendres, 22 de juliol del 2022

SEGUEIX LA DÈRIA


Quasi un mes després de la darrera entrada que en parlava, abans d'entrar a l'agost, volia comentar com està el tema wordle. No ho faria, però és que han passat coses. Per una banda, tot i trencar la rutina de quan els feia ja que ja no estic anant a l'escola diàriament, he pogut mantenir la constància i seguir-los resolent cada dia des de llavors. No m'ha passat que me n'hagi oblidat cap com va passar l'altra vegada.

Malauradament, no puc dir que des d'aquell dia els hagi encertat tots i les ratxes siguin espectaculars. Hem tingut algunes decepcions que passo a comentar:

- El wordle català es va trencar a la partida 163, i des de llavors en porto 10. No cal dir que el rècord ara per ara està molt lluny, i més quan avui l'he encertat a la sisena i de pura sort.

- El wordle de l'ARA, aquest va ser més decebedor. Vaig trencar la ratxa quan en duia 97 de seguides. Per tres miserables dies no vaig aconseguir arribar als 100. Maleït sigui! Ara en porto 18. No està tan lluny com el català, però va fer més ràbia.

- El wordle anglès... he tingut dues ensopegades des de l'última vegada, així que el rècord continua en 41 seguides, i ara em trobo encara  a la cinquena... bufff, aquest sí que és difícil, ja que la sort hi té massa veure, amb unes paraules que desconec totalment però encerto per pura xamba.

- El wordle en castellà, es va acabar la ratxa 4 dies després de l'entrada anterior, deixant el rècord en 118. I ara en porto només 18, queda un llarg camí també. Però ara venen les dues alegries.

- El wordle científic, no m'he equivocat des de llavors i estic allargant la ratxa, que ja es troba a les 57 seguides, amb molta participació de la sort. L'anglès i el científic tenen el percentatge més alt d'encerts a la sisena, 18 i 17% respectivament; mentre que el de l'ARA està a un 6%)

- El wordle amb accents, que és qui m'ha fet decidir de fer l'entrada avui mateix, és que he arribat als 100 encerts seguits. Des de que el vaig començar, cap errada, i al contrari que el de l'ARA, m'ha deixat arribar als 100. I mira que tampoc és tan fàcil, ja que les paraules poden tenir 5, 6 o 7 lletres, i distingeix les vocals amb accent de les que no. 100 de 100, súper! Alguns dies (justament també avui) encertant-ho a la sisena, per tant, veurem fins on arribo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada