dilluns, 28 de juliol del 2014

FATXENDES INALÀMBRICS

En pocs dies m'he trobat en una situació incòmoda pel carrer. Ja m'hi havia trobat altres vegades, però és que personalment, em deixa sense paraules; i el fet que no s'hagi extès, em dóna la tranquil·litat de pensar que potser no estem tan malament (encara).
La qüestió és que vas pel carrer, caminant, ara sota aquest sol infernal, quan sents una persona a la vora conversant en veu alta. Al principi penses que no tens perquè sentir com parlen aquestes dues persones... quan te n'adones que de persones només n'hi ha una. Eh? Com? Està parlant sola? És algun sonat d'aquests que parla sol pel carrer? 
Finalment, la resposta. Està parlant pel mòbil! Però porta aquest accessori que consta d'un auricular i un micro per poder parlar sense aguantar l'aparell. És clar, el més normal del món. I després de la resposta, la pregunta: Per què? És de guai? És perquè li pesa el mòbil? Per què? Hi ha molta gent que vol tenir sempre "lo más de lo más" per poder fardar davant de tothom. En aquest cas, jo els gravaria i els ensenyaria el què veu la gent mundana. Potser llavors se n'adonarien del ridícul i la llàstima que fan. Que és una opinió personal? Sí, és clar... com si no en tingués...!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada