dimarts, 29 de juliol del 2014

SUNSHINE ON LEITH

Va ser d'una manera casual que em vaig assabentar de l'existència d'aquesta pel·lícula. Vaig pensar: "Caram, té el mateix títol que una cançó del grup escocès "The Proclaimers"... A veure el tràiler..." I així vaig descobrir que s'havia fet una pel·lícula versionant una obra de teatre basada en les cançons d'aquest grup format per dos germans guitarristes. Que curiós! I, oh, sorpresa! L'estrenaven aquest estiu a Barcelona, sota el penós títol de "Amanece en Edimburgo". No faré comentaris sobre aquesta traducció... La veritat, es mantenen els títols originals de moltes pel·lícules, i aquesta, que no s'ha de fer doncs és el títol d'una cançó... bé, és igual, quan no hi ha cervell, no n'hi ha...
La pel·lícula, força bé; la trama és de melodrama familiar, res espectacular, però sentir les cançons dels Proclaimers per allà, té molt de ganxo i la fa força divertida i entretinguda. Poc amant de les pel·lícules "costumbristes", ja en porto dues aquestes setmanes, i les dues amb bon gust de boca. Què m'està passant? Estaré canviant de gustos? No, calma, que ja he vist un pòster de la tercera part del Hòbbit i ja he caigut de cul!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada