divendres, 18 de juliol del 2014

TRY

Passeja per les xarxes aquest vídeoclip de la cantant Colbie Caillat. No n'havia sentit a parlar mai, cosa que no és d'estranyar, ja que el meu coneixement de la música actual és francament deplorable, fet que fa que em perdi moltes coses bones. Em centro en els grups i solistes coneguts i vaig seguint els seus discos.
Sort que de tant en tant arriba alguna cosa i em fa fixar en la música més d'actualitat, tot i que el cas que ens ocupa ja porta uns anyets (des del 2008) sobre els escenaris. El seu cinquè disc és del 2013, i entre les seves cançons hi ha aquest "Try". El motiu pel qual en faig esment és per la temàtica de la cançó i el seu vídeoclip. En un món tremendament marcat per l'aparença física (i més en les noies que en els nois), ella fa un crit a acceptar-se tal com s'és. Les noies adolescents, preadolescents i ara també les prepreadolescents estan molt obsessionades amb el físic i en l'acceptació dels altres, quan el més impòrtant és la pròpia acceptació.
En aquest tema, les escoles tenim encara moooooooooooooooooooolta feina a fer. La traducció al castellà en aquest enllaç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada