dijous, 11 de juliol del 2019

REPTE ACONSEGUIT!

Una setmana després del primer entrenament caminador, ha arribat el torn del segon. I quin deu ser, com ha anat la complicació del tema? Doncs de complicació cap ni una. Calia ser realista. EL cansament i la desaparició dels meus peus durant tota aquella tarda m'havien de fer tocar de peus a terra, així que hem rebaixat les pretensions.
He repetit el tour Barcelona-Sant Cugat, però per tal que no fos així de simple, m'he marcat un repte, que era, evidentment, fer la caminada en menys temps que la setmana passada. He de dir dues coses: La primera, que sí, que ho he fet. He rebaixat en 20 minuts l'excursió, de manera que he trigat menys d'una hora i mitja per fer tot el trajecte. No està malament, no? I més sense córrer! Només faltaria que anés corrent, no estic tan boig!
La segona cosa deu ser la conseqüència del què tenen els entrenaments. he de dir que no m'he cansat tant com fa una setmana (i això que he anat més per feina...) El mal de peus torna a ser-hi, això sí... però menys.
I una darrera cosa al respecte. Endreçant papers, això que es fa normalment de vacances, però que ara feia uns anys que no feia, he trobat els números de quan vaig fer l'excursió amb el MEC, un llunyà 2015, fa més de 4 anys. Així que ho he aprofitat per fer una taula comparativa de tempos entre aquestes tres de les qual he parlat. I la veritat, està força bé! La setmana que ve, no hi haurà excursioneta. Potser d'aquí dues sí. Aquest cop no repetiré, però tampoc crec que faci grans esforços, no em sento preparat malauradament...


MEC 30/04/15
REPTE I 4/07/19
REPTE II  11/07/19
INICI
0h
0h
0h
CTRA. AIGÜES
45 minuts
25 minuts
22 minuts
DESVIAMENT
15 minuts
10 minuts
5 minuts
SANT MEDIR
50 minuts
18 minuts
15 minuts
CAN BORRELL
45 minuts
25 minuts
20 minuts
PI D’EN XANDRI
30 minuts
17 minuts
18 minuts
SANT CUGAT
10 minuts
10 minuts
5 minuts
TOTAL
3 h 15m
1h 45 m
1h 25m
Total amb aturades
4h 40m
1h 55m
1h 31m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada