diumenge, 12 d’abril del 2020

UNA MENYS

Quan vaig veure en aquest confinament una oportunitat per poder veure sèries que a la vida normal Westworld, de la qual ja en vaig parlar.
no  podia seguir, la primera escollida va ser
Després d'haver vist la primera temporada, he de dir, com diu el títol d'aquesta entrada, una menys. Però no ho dic perquè ja n'he vist una i ara toqui anar per una altra, sinó perquè realment. tinc una sèrie menys per seguir.
Com ja vaig insinuar a l'entrada sobre Stranger things, aquesta sèrie em va començar amb molt bon peu, responent al què esperava d'ella, barreja de bons records juntament amb nova trama dins un màgic món de robots i humans on res és cert. Però la veritat és que a mesura que anava avançant en la trama i els capítols, he anat perdent tot l'interès inicial. L'he trobat extremadament embolicada. Fan un ús desmesurat dels salts en el temps, dels mateixos personatges en línies temporals diferents en un segon, i uns diàlegs amb un vocabulari filosòfic i tecnològic massa elevat pel meu gust en aquests moments. I a mesura que la veus, et vas fent una idea, però després t'ho canvien tot de cop, d'una manera molt brusca, buscant la sorpresa del teleespectador, d'acord, però quan aquest ja està molt perdut, aquests girs de guió, no ajuden gens a tenir satisfacció plena.
Quan dic una menys, em refereixo a que aquesta sèrie l'esborro de les pendents, i no tinc pas intenció de veure com continua, ni en la seva segona ni tercera temporada. A més, m'he atrevit a veure el tràiler de la següent, i sembla que segueix pels mateixos vorals. No sé, serà que m'he tornat més simple, però aquest nivell d'embolic filosòfic ara mateix el meu cervell no el pot tolerar. I és una llàstima, perquè evidentment, la idea original és molt bona i potent, però als guionistes se'ls ha anat la pinça amb tergiversar-ho tant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada