dissabte, 25 d’abril del 2020

ESTADÍSTIQUES DEL MILER

Ja fa setze entrades que vaig arribar al miler, i apart del canvi de look del bloc, al qual em costa
acostumar), no n'he fet més ressò. Evident, en la situació que s'està vivint. Tot i això, aquest cap de setmana em dedicaré a això, just abans de sortir del meu aïllament després de 23 dies.
D'estadístiques ja n'he fet moltes en algunes de les entrades que he anat fent (a les darreres centenes), quan vaig celebrar els 10 anys del bloc, ara fa tres anys i mig... i la veritat, no té massa setnit fer-ne cap, ja que les dades tampoc són essencialment diferents.
Per exemple, en categories, com que ja surt aquí a l'esquerra del bloc, ja es veuen quines són les més utilitzades en aquesta milena d'articles.
L'únic que potser sí que ve més de gust comentar, és l'estadística més llunyana, quan vaig arribar a les 500 entrades, la meitat del què hem fet ara. En aquest cas, comentava quins havien estat els articles més vists. Hi ha hagut canvis respecte aquell moment? Doncs sense saber-ho, no ho crec massa, per dos motius: el primer, i més decisiu, és que ningú es mira aquest bloc amb tant interès, ni gran, ni mitjà, ni petit. El segon, la proximitat. Així com per arribar a l'entrada 500 vaig necessitat 9 anys i cinc mesos, per arribar a fer aquests segons cinc-centes més, han calgut 4 anys i dos mesos. Menys de la meitat. Així que si li afegim el factor número 1, segur que molts canvis no hi haurà. Però anem a comprovar-ho!
L'entrada més vista és...
1- Bon Nadal, del desembre de 2008. Ja era el number one fa 500 entrades, i el motiu ja va quedar clar. Amb aquest títol, és fàcil que aparegui als cercadors, sense cap altra intenció amagada. Seria un primer lloc fals, sense cap sentit. I si no, captem la diferència entre el nombre de visites (2.380) respecte l'entrada que trobem en segon lloc. Això sí, en aquest temps, sols ha rebut 17 visites. Sembla que va la baixa! Jajajajajajajaja....
2- Newton, del desembre de 2012, amb 225 visites (allò que deia de la diferència), Un article que parlava de la desgràcia (una de tantes) que havia tingut en aquesta ciutat dels USA amb la matança en una de les seves escoles. Terrible. Justament aquesta entrada no apareixia en el top-five anterior.
3- Que no s'apagui la flama, del març de 2014, l'anterior segona posició ara la tenim la tercera. Va rebre força visites el meu text que parlava del 30è aniversari dels grups Foc Nou que havíem  celebrat feia poquet. 212 visites té aquesta entrada. Tot ja més apretadet.
4- Algun dia seràs nostra, del setembre de 2012. La que estava en tercera posició ara és la quarta, amb 188 visites. Parlava en aquesta entrada de la dificultat per a descarregar el 2 de 8 amb folre, un dels maldecaps de cal colla de Gràcia durant molts anys.
5- I el cinquè lloc és per una altra novetat respecte l'última revisió, es tracta de Colònies Jordi Turull (tercera part) de l'agost de 2012, amb 181 visites.Formava part d'una sèrie d'entrades que resumien el què havien estat els meus 25 anys de relació amb el món de l'educació en el lleure. La segona part, sobre l'Esplai del Carme, la trobaríem a la desena entrada més visitada.
Les dues entrades que formaven part del top five fa 500 articles, i que ara no hi són, les trobem igualment en sisena i setena posició.
Així doncs, molt canvis en aquest temps no n'hi ha hagut, el què segueix demostrant allò que comentava però que no em preocupa gens. Per a qui és aquest bloc? Bàsicament és per a mi, és una mena de teràpia que em fa escriure pensaments i que a la llarga resumeixen les meves idees i opinions, cosa que quan comenci a perdre la memòria, m'anirà força bé, crec jo.
Ah, i si algú llegeix aquestes paraules, benvinguda o benvingut siguis. Una abraçada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada