divendres, 7 de gener del 2022

FA 20 ANYS... 2002

L'any cap-i-cua va portar amb ell algun canvi important en la vida que havia dut fins llavors, al voltants de l'agost, mes en què vaig tornar a París a gaudir de la ciutat i és clar, d'EuroDisney, fantasia i màgia 100%. Excepte per aquest fet, es pot dir que va ser un any, el dels meus 29 (quasi 30) molt constant, sense massa estirabots però amb detalls importants. Justament, podem dir que la crisi pre-trenta anys va ser força destacable. ho recordo com uns moments de neguit emocional, sobretot perquè em feia aquesta pregunta: "30 anys, i segueixo anant de colònies?"

La resposta és que sí. Eren només les terceres de Món Jove, les primeres post-Planoles, on vam descobrir un entorn molt bonic a La Sala, prop de La Pobla de Lillet, que sempre relacionaré amb els campaments de l'any 87 al Xalet de Catllaràs. Eren els anys previs a l'explosió definitiva de Món Jove a l'escola. Escola on seguien entrant mestres nous, alguns dels quals faria bona amistat, en un any que tocava de nou fer canvi de grup.

A nivell de castells, entràvem en una època de gestió complicada per part de l'equip tècnic, que volien diferenciar-se molt de l'anterior equip. Això va portar més gosadia, més sacrifici, i tot i que es va aconseguir descarregar el primer 2 de 7 i carregar el primer 4 de 8, l'ambient s'anava enrarint. Personalment, vaig realitzar com a tronc el castell més difícil que havia fet mai, que fins llavors era el 5 de7. El 3 de 7 per sota, un castell que va portar força decepcions a la colla, fet que sovint es deixava estar, però que quan sortia, era eufòria total. Justament la colla complia el seu cinquè any de vida, i un dels actes fou una obra de teatre en la qual vaig participar. Tot i la meva vergonya actoral, he de reconèixer que m'ho vaig passar molt bé.

El 2002 vaig tornar a Ecspanya. En aquest cas, a Logroño, on s'hi havia establert un trosset de la família. I un dels darrers fets destacats de l'any que m'afectessin personalment fou pegar de la Coral Baluern on feia un temps que hi cantava.

Pel què fa a esdeveniments mundials, els més importants serien que va ser l'any de l'euro, quan van desaparèixer les pessetes i tots anàvem amb una calculadora a la butxaca per calcular el canvi de moneda. I també destacar l'enfonsament del Prestige a les costes de Galícia i que van evidenciar un cop més, la ineptitud del govern ecspanyol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada