dimarts, 4 de juliol del 2023

ESTAT DELS JOCS

La segona entrada actual mentre m vaig posant al dia la dedico a l'estat dels jocs. En això he anat fent. Com que no tenia massa temps en general, el poc que tenia l'aprofitava per fer alguns dels jocs de mòbil dels últims temps.

Justament per aquest motiu, la realització de sudokus es va veure aturada i l'hem reprès ara fa quatre dies amb el nou tipus de revista (que cal controlar pel tema rècords). L'última ratxa registrada és de 78 seguits, i ara en porto 70. Sembla que estic a punt de batre'l. A veure si ho aconsegueixo.

Passem a la distracció diària del wordle. Hem batut dos rècord: el d'anglès, que feia mooooolt que estava estancat en 41, i el vaig superar de manera brillant, quedant-me a les portes de la centena. Ara la ratxa està a 95, fallada perquè em vaig oblidar de fer-lo... quina ràbia! Ara estic recomençant, amb 15. L'altra ratxa, espectacular, és la científica, que cada dia la vaig allargant. Avui he arribat als 200 encerts consecutius. Brutal. Justament l'anglès i el científic són els més difícils per tenir menys vocabulari. Els altres estan així: català, portem 120, la ratxa màxima és 163. De l'ARA, portem 66, ratxa màxima de 145, ratxa en el mòbil nou de 86, a 20 dies de superar-lo i anar a caçar el rècord. Del castellà, estem a 59, ratxa màxima també de 145, 93 en aquest mòbil. I el d'accents, estem a 27, ratxa màxima de 226 (ufff) i de 121 en el mòbil.

Després tenim el Trivial (Cuestionados). Fa un parell de dies vaig superar el meu rècord de punts, tenint-ne ara 1309 i sent el rècord actual de 1378. Portem 387 partides guanyades i 286 perdudes (m'obsessiona que siguin més de 100 de diferència), el què vol dir un 58% de victòries. En aquest ítem estic estable. a veure si passo la barrera dels 60.I de copes, descomptant les que no compten, serien 6 d'or, 22 de plata i 17 de bronze. Ara estic en unes lligues que pinten molt bé. D'aquestes, 40 són de lligues públiques, de 56 jugades, que representa medalla en 7 de cada 10 lligues. Tot és millorable. Veurem com va en el proper repàs, un cop acabi l'estiu, suposo.

Fins llavors, a jugar!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada